Kundkort

Ändrad den Fre, 28 Maj, 2021 vid 2:53 E.M.

Du hittar kundkortet i besöksbilden.

 

Fliken Basdata

Första fliken visar Basdata om kunden. 

Här kan du se allmän information om kunden samt vilken kedja kunden tillhör.

 


 

Fliken Notering

Här kan du skriva en Notering på kunden,

 

Klicka sedan på Spara uppe i verktygsfältet.



Fliken Egenskaper

Här kan man välja vilken leveransdag och besöksdag som kunden har.

När man tar order kommer Argus föreslår närmaste leveransdag.

När man planerar ett besök som ligger utanför besöksdag, visas detta i planeringen.

 


 

Fliken Inplanerade besök

Här visas de planerade besöks som finns på kunden



Fliken Kontaktpersoner

Här finns de kontaktpersoner som är upplagda för kunden. 

Om du dubbelklickar på Namnet kan du se och göra ändringar i de befintliga kontakterna. 

 

 

För att skapa en ny kontaktperson, klicka på knappen lägg till.

Fyll i den information som du har och klicka på knappen finish.

 

 

Klicka sedan på Spara uppe i verktygsfältet.

 

Fliken Statistik

 

Här visas olika klassificeringar och nyckeltal hos kunden, uppsatt av Backoffice. 

 

 

Fliken Uppgifter

 

Här kan du skapa en uppgift på kunden som sedan visas i planeringen. 

 

Du kan också öppna kundkortet via knappen Kundkort i verktygsfältet

 

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov