Du hittar kundkortet i besöksbilden.
Fliken Basdata
Första fliken visar Basdata om kunden.
Här kan du se allmän information om kunden samt vilken kedja kunden tillhör.
Fliken Notering
Här kan du skriva en Notering på kunden,
Klicka sedan på Spara uppe i verktygsfältet.
Fliken Egenskaper
Här kan man välja vilken leveransdag och besöksdag som kunden har.
När man tar order kommer Argus föreslår närmaste leveransdag.
När man planerar ett besök som ligger utanför besöksdag, visas detta i planeringen.
Fliken Inplanerade besök
Här visas de planerade besöks som finns på kunden
Fliken Kontaktpersoner
Här finns de kontaktpersoner som är upplagda för kunden.
Om du dubbelklickar på Namnet kan du se och göra ändringar i de befintliga kontakterna.
För att skapa en ny kontaktperson, klicka på knappen lägg till.
Fyll i den information som du har och klicka på knappen finish.
Klicka sedan på Spara uppe i verktygsfältet.
Fliken Statistik
Här visas olika klassificeringar och nyckeltal hos kunden, uppsatt av Backoffice.
Fliken Uppgifter
Här kan du skapa en uppgift på kunden som sedan visas i planeringen.
Du kan också öppna kundkortet via knappen Kundkort i verktygsfältet
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov