This article is not available in Norwegian, view it in Swedish
För att skicka ut information via Uppdateringar ska man logga in som admin
Användarnamn – admin
Lösenord – Olika beroende på företag
- Klicka på Uppdateringar uppe i högra hörnet
- Välj FrontOffice – Basdata
- Välj distrikt genom att klicka på de tre prickarna. Det går bra att markera flera distrikt genom att hålla ner Ctrl och klicka på de önskade distrikt
- Under distrikt väljer man den enheten som informationen ska skickas ut till.
- Classic Frontoffice - Frontoffice PC klient
- För att ta reda på vilken CRM app man använder så kan man gå till Administration – Överföringar. I fältet Device syns vilken som används (0 = FO, -1, -2 och -3 står för olika appvarianter).
- Du måste välja en specifik enhet, du kan ej välja alternativet Alla
I bilden ovan bockar man i det informationen som ska skickas ut till säljaren.
Vill man till exempel skicka ut historik:
*Bocka i Besök, Ordrar, Ordertyp och Villkorstyper samt fyll i det datum för hur långt bak i tiden historiken ska skickas fr o m.
Tryck på uppdatera för att skicka ut informationen.
Säljaren får sedan in denna information via en vanlig kommunikation
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov