För att komma till besöksbilden, klicka på fliken besök
För att välja kund kan du antingen skriva in kundnumret eller namnet i sökrutan
Eller klicka på rutan med tre ... för att få fram kundlistan
Markera kunden och klicka på OK
Kundkortet för den valda kunden visas.
Via flikarna kan du se Aktiva kampanjer, Orderhistorik, Besökshistorik, Prislista, Leveransplan, Oattesterade order, Order i vänteläge samt de uppgifter som ligger kopplade till kunden.
Till vänster visas Checklistan för de aktiviteter som skall utföras på kunden du besöker/ringer under säljcykeln.
Följande checklistor finns: budget, marknadsfrågor, besök, kampanj, inventering och uppgifter.
Genom att klicka på +-tecknet framför de olika checklistorna ser du hur många procent du uppnått för kunden av önskat mål för säljcykel.
Finns ringlistor skapade, väljer och öppnar du dessa i Dagens Ringlistor eller Övriga Ringlistor.
Dagens Ringlistor är aktuella och har en datumperiod som inte gått ut.
Övriga Ringlistor är inaktuella och har en datumperiod som gått ut.
Kontakt: Här väljer du den kontakt du vill ringa upp.
Du kan ha två telefonnummer kopplade till din kontakt samt butikens huvudnummer
Vill du veta mer om ringlistor kan du läsa om det i artikeln "skapa och använda ringlista"
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov