Saknar information i klient

Ändrad den Tis, 5 dec., 2023 vid 10:17 F.M.

Saknar en säljare information i sin klient kan man prova att skicka ut basdata via Backoffice, viktigt att man anger rätt device.


För mer information hur detta görs via Backoffice i Terminalservern se: https://nordman.freshdesk.com/solution/articles/19000091159-skicka-ut-basdata-via-uppdateringar-i-bo/sv-SE


För mer information hur detta görs via Backoffice i Cloud se:

https://support.nordman.se/sv-SE/support/solutions/articles/19000145564-att-g%C3%B6ra-uppdatering-av-basdata


Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov