Vi har tagit hand om buggen som stoppade möjligheten att radera eller ändra huvudgrossist på kundkortet fixad.
När man lägger volym på en kampanj via pop-up fönstret stängdes argus ner om det fanns artiklar utan grossistartikelnr. med i kampanjen.
Det händer ibland att den levererade volymen inte stämmer med den rabatt man lagt och då är det praktiskt att kunna ändra ordern innan den frisläpps.
Det är numera historia att besöksdagarna man bockat för på kunkortet inte gått över till backoffice som de ska.
Problemet att det skapades en länk istället för att infoga ett PDF-dokument i mail är nu löst.
När är du valt sortiment i orderbilden och skrivit in något i sökrutan och sedan klickat på avbryt så ville inte argus längre vara med och stängdes ner. Våra utvecklare har sett till att detta fenomen inte längre existerar.
Kontakter varar inte för evigt. De kommer och går och då är det bra att de går att radera, vilket tills nu har varit problematiskt.
Vi har uppdaterat kommunikationen så att det flyter lite bättre när man laddar upp många och/eller stora bilder.Idag knappen på startsidan visas nu i sin helhet oavsett om du har din iPad liggande eller stående.
Rätt text syns i pop-up rutan när man raderar listning.
Flera olika orderrader går nu att markera för att ändra leveransdatum, antal och villkorstyp i orderbilden.
Rutan bredvid namnet på en inventeringsorder blir som tidigare blåmarkerad när man har listat produkter.
Alfanumerisk sortering av artikellistor.
Nu visas bara artiklar som har säljbar kedjestatus i inventeringsorder. Artiklar med X som kedjestatus visas inte längre.
Release note iPad/iPhone 4.19 Skriv ut
Ändrad den: Ons, 23 sep., 2020 at 1:56 E.M.
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedbackSynd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.