Säljmålsuppföljning - Analyser -Besöksanalys

Ändrad den Ons, 3 juli vid 3:27 E.M.

Besöksanalysen är ett verktyg för att få en överblick över säljarnas registrerade besök.

Du hittar den under Säljmålsuppföljning - Analyser - Besöksanalys.



I analysen kan du välja vilka urval du vill se i din sökning, t.ex. Besöksdatum, Säljcykel, Distrikt och Kunder.


När du klickat på Sök får du upp en lista med registrerade besök baserat på dina filtreringar.


Du kan välja att spara ditt urval som en variant. Klicka på plustecknet nedan, döp din variant och spara genom att trycka på "bocken". 


 


Via Fältväljaren kan du enkelt dölja fält som du ej vill se. Här kan du även gruppera din sökning om du vill.




Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov